Retur produse

Ce ai de facut cand vrei sa faci un retur?

Daca ai cumparat produsul din magazin:

Poti sa aduci personal produsul in magazinul ESC. Asigura-te doar ca vii cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri ale acestuia, inclusiv cu documentatia insotitoare (manuale de utilizare, certificate de garantie etc.). Trebuie sa ai la tine factura sau bonul fiscal de cumparare a produsului si dovada platii, ambele in original.
Iar daca doresti sa iti trimitem un curier sa ridice produsul de la tine, trebuie sa vii in magazin doar cu factura sau bonul fiscal si dovada platii. In acest caz, finalizarea returului se va face dupa receptionarea de catre magazin a produsului returnat.
In ambele cazuri, in vederea procesarii returului tau, este necesar sa completezi formularul ”Solicitare retur”, disponibil in magazin.

Daca ai cumparat produsul de pe eugenservicecomputer.ro:

Te autentifici in contul tau ESC si completezi o cerere de retur, disponibila la sectiunea ”Retururile mele”. In cererea de retur poti sa alegi modalitatea de returnare a produsului (in magazin sau prin curier),dar si sa optezi pentru una dintre modalitatile disponibile de rambursare a banilor.

Ce se intampla dupa preluarea produsului returnat?

Dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. Pe loc, in cazul returului in magazin sau imediat dupa receptie, in cazul in care produsul a fost returnat prin curier.

In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii),vom putea decide in urma evaluarii acestora sa diminuam valoarea initiala a produsului, daca acesta a fost cumparat de pe eugenservicecomputer.ro. In aceasta situatie, iti vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs. Dar daca ai cumparat produsul din magazin si are neconformitati, asa cum sunt descrise mai sus, nu-l vom putea accepta la retur.

Cum se ramburseaza suma aferenta returului?

Daca esti cumparator in calitate de persoana fizica, in functie de modul de retur ales si de modalitatea initiala de plata pentru produsul returnat, iti vom rambursa suma aferenta returului:

a. in numerar, atunci cand faci returul in magazin si ai platit initial in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege;
b. prin transfer in cont bancar, atunci cand ai platit prin ordin de plata, prin tichete cadou sau in numerar, la livrare, dar faci returul prin curier; tot prin transfer bancar se va face plata si in cazul unui retur in magazin cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, precum si in cazul cumpararii de pe eugenservicecomputer.ro a unui produs cu mentiunea ”in stoc – exclusiv online”;
c. prin rambursare automata in contul de card, atunci cand ai platit prin card de debit sau card de credit;
d. prin anularea tranzactiei, atunci cand ai platit prin credit obtinut in magazin sau online pe eugenservicecomputer.ro

Daca esti cumparator in calitate de persoana juridica, iti vom rambursa suma aferenta returului prin transfer in cont bancar in toate cazurile, mai putin in situatia in care ai platit prin card bancar (cand plata se va face prin rambursare automata in contul de card).

Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data cand ai initializat returul, fie prin prezentarea in magazin (in cazul produselor cumparate din magazin),fie prin completarea cererii de retur in contul ESC (in cazul produselor cumparate de pe eugenservicecomputer.ro). Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In situatia returului in magazin, daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, iti vom rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs.

Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?

In functie de natura ori specificul lor, anumite produse nu vor putea fi returnate.

Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta cumparaturilor pe care le face. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari consecutive si frecvente de retur.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *