Etapa I – Diagnosticare

NU DIAGNOSTICAM SI NU REPARAM CALCULATOARELE PE LOC. Diagnosticarea echipamentului este una dintre cele mai importante proceduri in vederea reparatiei. Diagnosticarea poate dura intre 24 – 48 de ore in functie de ordinea intrarii in service, nivelul de complexitate si durata necesara pentru testarea componentelor.In faza de diagnosticare in functie de defect este necesar sa parcurgem anumiti pasi si prin urmare este necesar sa alocam timp suficient in care sa efectuam aceste teste. Avem resursele necesare atat din punct de vedere software cat si hardware sa testam: placa de baza, procesor, memorii, sursa, hard disk, placa video, placa audio… Timpul si pretul exact pentru reparatie se stabileste la finalul etapei de diagnosticare si este comunicat clientului.

Etapa II – Acordul clientului

Dupa finalizarea diagnosticarii, se asteapta acordul clientului pentru a merge mai departe cu reparatia. Clientului i se comunica cat costa piesa defecta si cat costa inlocuirea acesteia.

Etapa III – Repararea / inlocuirea pieselor defecte

Dupa ce clientului i s-a comunicat toate costurile si avem acordul se trece la inlocuirea sau daca se poate repararea piesei defecte. Calculatoarele sunt apoi testate pentru a se vedea daca functioneaza in parametrii normali.

Etapa IV – Predarea

Dupa ce echipamentul este testat , clientul este sunat si anuntat ca poate veni sa-si ridice echipamentul din service. Pentru reparatiile realizate in service se da garantie 3 luni iar pentru componentele schimbate se intocmeste certificat de garantie cu termenul tat de producator.

Main Menu